.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی یکشنبه

**امام جمعه ابركوه سخنان حضرت آيت الله خامنه اي در جمع هيات دولت را بسيار مهم و با ارزش دانست و گفت : مقام معظم رهبري در اين ديدار ضمن تقدير از دولت نهم نكاتي را نيز بيان داشتند كه براي دولتمردان بايد قابل تامل باشد. حجت الاسلام غفوري گفت : يكي از نكات قابل توجه اين بود كه دولت بايد از مواردي كه مورد سوظن مي شود پرهيز كند و يكي از مواردي كه اخيرا اتفاق افتاد و موجب سوظن به مواضع رئيس جمهوري شد اين بود كه يكي از معاونين رئيس جمهور غيرمسئولانه در مورد دوستي ملت ايران با مردم اسرائيل سخن گفت و متاسفانه برغم تذكر و اعتراض نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و دلسوزان نظام اسلامي بر گفته خود همچنان پافشاري كرد ولي متاسفانه رياست جمهوري هم هيچ گونه برخوردي با اين معاون خود نداشت . ما مجددا از رياست جمهوري مي خواهيم كه دامن دولت نهم را از اين سخنان غيرواقع و دشمن شادكن پاك نمايد و هرچه زودتر به اين موضوع رسيدگي جدي نمايد. از پارس آباد مغان خبر مي رسد در چهارمين روز از هفته دولت فرماندار اين شهرستان بركنار شد. ميرفخرالدين زاهد از نيروهاي ارزشي در طول 3 سال تصدي فرمانداري اين شهر مرزي با عملكرد خوب در بين مردم از محبوبيت ويژه اي برخوردار بود . تلاش آحاد مختلف مردم كه نماينده مغان در مجلس را عامل اين تغيير مي دانند و با مراجعه به دفاتر ائمه جمعه شهرستان و بخش خواستار تجديد نظر در اين زمينه شدند نتيجه اي نداد و هم اكنون فرماندار عزل شده از سوي استاندار اردبيل به عنوان سرپرست هلال احمر استان معرفي شده است .

**بوش در آخرين سال حكومت خود با تبريك ماه رمضان به مسلمانان درصدد رفع و رجوع كردن سابقه ضداسلامي خود برآمد. جرج دبيلو بوش رئيس جمهور امريكا روز جمعه همزمان با فرا رسيدن ماه مبارك رمضان براي مسلمانان سراسر جهان آرزوي سعادت كرد. به گزارش خبرگزاري فرانسه از واشنگتن وي در بيانيه اي كه كاخ سفيد آن را منتشر كرد فرا رسيدن ماه مبارك رمضان را به مسلمانان در امريكا و سراسر جهان تبريك گفت . وي قرار است يك افطاري هم در كاخ سفيد بدهد.

**يك زن رقصنده ايراني مورد تقدير راديو آمريكا قرار گرفت . فرزانه كابلي كه در دوران طاغوت و در سال 57 تك رقصنده باله ملي ايران بود و در سفر به كشورهاي مختلف به اجرا مي پرداخت اخيرا در كانادا به همراه گروه خود به اجراي رقص پرداخت . وي كه ماه گذشته براي طراحي و اجراي رقص به تورنتو سفر كرده بود در گفتگوي ويژه با صداي آمريكا گفته است : گرچه رقص در جامعه كنوني ايران با دشواري ها و محدوديت هاي بسياري روبروست اما چالش هاي موجود و تحولات سياسي و تغييرات اجتماعي پس از انقلاب اسلامي در ايران فرصتهاي مغتنمي براي يادگيري و پيشرفت من فراهم كرده است . راديو امريكا همچنين در تكميل گزارش خود آورده است : « خانم كابلي كه مدتها قبل شركت رقص خود را در تهران تاسيس كرد امروز علاوه بر طراحي و اجراي رقص مسئوليت آموزش حدود صد دانش آموز را نيز به عهده دارد » . چشم مسئولين فرهنگي روشن !


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.622 seconds.